maandag 17 december 2012

Organiseren 1

Welkom

Het organiseren van mijn leven kost me zoveel werk!!

Er zit zoveel chaos in mijn hoofd, dat ik er gewoon ziek van ben geweest.
Maar gelukkig is er deze week een begin gemaakt..

Na het nemen van een paar belangrijke beslissingen in ons leven zijn we nu op een punt gekomen dat we (hoop ik) wat dingen achter ons kunnen laten en aan frisse nieuwe ideeën kunnen beginnen.

Stap 1: OPRUIMEN

Ik ben boven begonnen met opruimen.
De kasten van de kinderen kregen een flinke inspectie. Kapotte kleding in een vuilniszak, te kleine kleding in de zak voor Polen. Speelgoed heeft ook een selectie gehad en er mag ook wat mee naar Polen.
De allerkleinste babykleertjes gaan naar een vriendin, die er weer voor zorgt dat dit bij pasgeboren baby's terecht komt waarvan de moeder besmet is met HIV. (ook aan een goed doel denken in deze tijd).
En dan is er nog een vuilniszak met allerlei rommeltjes die ik eerder niet heb kunnen weggooien.

Resultaat: een lege kamer waar binnenkort een metamorfose plaatsvindt.
Onze jongste zoon gaat zijn kamertje beneden verlaten en mag ook boven gaan slapen bij zijn grote broers.



De kamer is nu helemaal leeg



Mijn kleine man helpt ook mee.

Nu gaan we de andere ruimtes opruimen.
Zoals onze speelschuur en crea ruimte

Wees Welkom......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten